Close

GYIK

Hogyan kérhetem, hogy a Hachette gyűjteményeket házhoz szállítsák nekem?

Egyszerűen csak fizess elő a kiválasztott kiadványunkra, vagy rendelj utánrendeléssel a már megjelent számok közül weboldalunkon – ezeket az általad választott címre szállítjuk, akár házhoz is.

A kiadványok ellenértékét egyszerűen kifizetheted...

1) ... sárga csekkel, bármely postahivatalban és csekkautomatánál, vagy

2) ... banki átutalással (ilyenkor ne feledd rendelésazonosítódat is megadni az utalás közlemény rovatában).

Hány részesek az egyes gyűjtemények?

Erről a kiadványok saját weboldalának Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menüpontjában találsz pontos információt.

A Nagy Marvel képregénygyűjtemény GYIK menüpontja a következő helyen érhető el: https://nagykepregenygyujtemeny.hachette.hu/gyik

A Disney Mesék az aranygyűjteményből sorozat GYIK menüpontja a következő helyen érhető el: https://mesekazaranygyujtemenybol.hachette.hu/gyik/

Pontosan mit tartalmaznak az egyes gyűjtemények?

A gyűjtemények tartalmáról az egyes kiadványok weboldalának Gyűjtemény és GYIK oldalain találsz pontos leírást.

A Nagy Marvel képregénygyűjtemény GYŰJTEMÉNY menüpontja a következő helyen érhető el: https://nagykepregenygyujtemeny.hachette.hu/gyujtemeny/

A Disney Mesék az aranygyűjteményből sorozat GYŰJTEMÉNY menüpontja a következő helyen érhető el: https://mesekazaranygyujtemenybol.hachette.hu/gyujtemeny/

Megvásárolhatok egy sorozatot egyben is?

Nem. A gyűjtemények egyes számai hetente vagy kéthetente jelennek meg újságárus terjesztésben, és ehhez kapcsolódva (általában egy kicsit hamarabb, és küldeményenként 2-4 számot küldve) 4 hetenként küldjük ki előfizetőink csomagjait.

Kérhetem a megrendelt küldeményeim kiszállítását Magyarországon kívüli címre is?

Nem, ajánlatunk csak Magyarország területén érvényes.

Kérhetem küldeményeim kiszállítását lakcímemtől eltérő címre is?

Igen, természetesen – küldeményeidet bármilyen Magyarországi címre kiszállítjuk.

Néhány napja leadtam megrendelésemet, de még semmit sem kaptam. Mit tegyek?

A rendelések feldolgozása és az első előfizetői csomagok kiküldése ennél általában több időt vesz igénybe – ám 28 napnál sosem többet. Ha ennyi idő alatt sem érkezik meg első küldeményed, kérjük, vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – ennek elérhetőségét megtalálod az egyes kiadványok KAPCSOLAT menüpontjában.

Fizetési emlékeztetőt kaptam – mit tegyek?

Ha fizetési emlékeztetőt küldtünk, az azt jelenti, hogy már kézhez vett csomagod ellenértéke nem érkezett meg hozzánk. Kérjük, fizesd be gyorsan az elmaradt díjat, hogy gyűjteményed következő darabjait is elküldhessük Neked. Ha nem kaptad volna meg a küldeményt, amiről a fizetési emlékeztető szól, keresd ügyfélszolgálatunkat.

Fizetési emlékeztetőt kaptam, de biztos vagyok benne, hogy minden átvett küldeményemet kifizettem. Mit tegyek?

Javasoljuk, hogy lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ennek elérhetőségeit az egyes kiadványok weboldalának KAPCSOLAT oldalán találod.

A Nagy Marvel képregénygyűjtemény KAPCSOLAT menüpontja a következő helyen érhető el: https://nagykepregenygyujtemeny.hachette.hu/kapcsolat

A Disney Mesék az aranygyűjteményből sorozat KAPCSOLAT menüpontja a következő helyen érhető el: https://mesekazaranygyujtemenybol.hachette.hu/kapcsolat/

Újságosnál vásárolok és lemaradtam pár számról – hogyan szerezhetem meg ezeket?

Gyűjteményeink korábbi lapszámait – amennyiben van még készletünk belőle – utánrendelésben vásárolhatod meg.

Utánrendelést az egyes kiadványok weboldalain vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon adhatsz le (ennek száma: (06 1) 3586633*. A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon reggel 8 és este 8 óra között érhető el. Az utánrendelt kiadványokat is házhoz szállítással juttatjuk el hozzád.

* a hívás nem emelt díjas!

Az utánrendelési feltételekről az egyes kiadványok weboldalainak GYIK és UTÁNRENDELÉS oldalain tájékozódhatsz.

A Nagy Marvel képregénygyűjtemény UTÁNRENDELÉS menüpontja a következő helyen érhető el: https://nagykepregenygyujtemeny.hachette.hu/utanrendeles/

A Disney Mesék az aranygyűjteményből sorozat ÜTÁNRENDELÉS menüpontja a következő helyen érhető el: https://mesekazaranygyujtemenybol.hachette.hu/utanrendeles

Hány számot rendelhetek utánrendelésben?

Egyszerre legfeljebb 10 számot rendelhetsz a kiválasztott gyűjteményből utánrendelésben – hacsak más korlátozást nem találsz az adott kiadvány saját oldalán. (Olykor előfordul, hogy csak akkor tudjuk biztosítani, hogy minden érdeklődő vásárolhasson utánrendelésben, ha csökkentjük a megvásárolható példányok számát.)

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Erről az egyes kiadványok weboldalán tájékozódhatsz. Általában az előfizetők számára a házhozszállítás ingyenes, és csak az utánrendelés esetén kell külön díjat fizetned ezért.

Megkaptam küldeményemet, de sérült volt a tartalma. Hogyan cserélhetem ki?

Ha a teljes küldeményt ki szeretnéd cserélni, kérjük, küldd vissza azt, amit kaptál, a következő címre: SUVET Kft. 1171 Budapest, Pesti út 474. Add meg nevet, partnerazonosítódat, címed, és írd meg, mit szeretnél cseréltetni.

Ha nem a teljes csomagot, hanem csak a sérült számot szeretnéd cseréltetni, küldj egy képet a sérült kiadványról ügyfélszolgálatunknak, és következő küldeményeddel elküldjük a sérül szám pótlását is.

Elvesztettem a csekkemet – így hogyan tudom kifizetni a kapott küldemény árát?

Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, jelezd a problémát – és küldünk neked pótcsekket.

Hogyan mondhatom le előfizetesémet?

Előfizetésedet bármikor lemondhatod. Ehhez lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, vagy küldd vissza utolsó, még ki nem fizetett küldeményedet az átvételt követő 14 napon belül.

Kérhetem a házhozszállítást konkrét napra/napszakra is?

Nem, ez sajnos nem lehetséges.

3